Tema: Re: ivore termosensoriui/savadarbis valdiklis
Autorius: KaroliS
Data: 2013-03-11 17:54:16
pamastysim apie tai, tik is kart turiu klausima kaip toli gali buti daviklis
nuo valdymo, katilas kitam pastate negu boileris ir akumuliacines, gal koks
tikslesnis valdiklio modelis yra ?

cia dar matau viena atveji kai gali reikti ijungti boilerio cirkuliacini
(jei kada nors tokia situacija is vis gali atsitikti) kai tarkim nuo KKK
boileris per nakti uzkaitintas ir vanduo lieka nepanaudotas , o diena
uzkraudineja kolektorius, itariu galima silumos pertekliu kuri reiks isvaryt
is boilerio