Tema: Re: techninis statinio projektas + leidimas statybai. Kas įeina į kainą?
Autorius: G.Z
Data: 2013-03-10 09:56:00
Architektas kaip projekto atsako uz projekta jo dalis, daliu parengima, o
pati statybos leidima gali paskui issimti ir pats uzsakovas , turedamas jau
parengta projekta,

"Vidas Makauskas"  wrote in message news:khcehj$p5n$1@trimpas.omnitel.net...

Ar tavo architektas pasiraso kaip projekto vadovas? Taip, nes tik
projekto vadovas turi teise gauti statybos leidima. Projekto vadovo
pareigos yra sutarties ribose samdyti subrangovus: architekta,
vandentiekininka, elektrika, statybininka. Uz atlikimo terminus atsako
projekto vadovas. Jeigu elektrikas "neisipaise" i terminus tai kaltas
projekto vadovas vistiek, nes nekvalifikuota elektrika pasamde.

Jokiu papildomu pinigu projekto vadovas be rimtos priezasties reikalauti
negali. Jeigu jis nepateiks statybos leidimo per sutarta laika tai visus
pinigus tures grazinti.