Tema: Re: techninis statinio projektas + leidimas statybai. Kas įeina į kainą?
Autorius: sss
Data: 2013-03-09 07:52:19

> Čia netgi su mokesčiais? Ir su toponuotraukos parengimu?
> Kelionės išlaidoms paprastai maždaug tiek reikia

Na as ne Vilniuje ir ne Kaune
Bet musu provincijoje uz tinklu daliu (vanduo, dujos, elektra) projektus
architektas moka max iki 200Lt
Pats konkreciai darau lauko elektra ir darbo architektas duoda max 2-3
projektus/men taip, kad visos mano pajamos yra max 400-600Lt cia viskam,
benzinui popieriui, spausdintuvams, derinimams...
Zodziu priduodu jam paruosta suderinta bylute.

Cia jums pamastymui... kiek architektas uz atskiras dalis paima is uzsakovo.