Tema: Re: D?l radiatori
Autorius: rimukas
Data: 2013-01-09 14:38:10
On Wed, 09 Jan 2013 13:21:18 +0200, Sail wrote:

> Kad su slegiu blogai - tai taip. O kad tai isspres radiatoriu tolygu
> silima - ot negarantuoju, greiciausiai kad ne, nors sansu yra.
>
> Planas tau darbu toks - pirma sureguliuoji pletimosi indo ir sistemos
> slegius.
>
> Toliau reiktu ziuret, kokios temperaturos griztantys is radiatoriu
> vamzdziai pas tave. Be kadangi sistemos nezinom (kolektorine ar dar koks
> biesas), tai sunku pasakyt, kur ziureti.
> Tiesiog buna, kad per viena radiatoriu (pvz. gyvatuka) srautas didelis,
> o per kitus srauto nepakanka. Tada zaidziama su balansiniais voztuvais
> [...]

Bijau nusišnekėti, bet pajungimo schema pas mane labai panaši į šitą:
http://www.newsgroups.lt/building/1165219:re-katilo-pajungimas
Iš tiesų, gyvatukas net raudonas nuo karščio, o viename kambaryje
radiatoriai vos šilti. Reiškia, dar eisiu ieškoti balansinių vožtuvų. Gal
galėtumėt trumpai parašyti ką reikia žinoti apie tų balansinių vožtuvų
reguliavimą? Ačiū.