Tema: Re: Dėl radiatorių prijungimo
Autorius: G.Z
Data: 2013-01-09 13:22:30
ant peciasu triegis ar ketureigis pamaisymo voztuvas yra? kokioje padetyje
jis stovi, gal ji reikia praverti daugiau kad paduotu i sildymo sistema,
paskui dar ant radiatoriu termo galvo stovi?

Giedrius

"rimukas"  wrote in message news:kcjeq4$hpt$2@trimpas.omnitel.net...

Pas mane stovi kieto kuro katilas, kūrenu malkomis. Aš irgi iš pradžių
galvojau, kad cirkuliacinis siurblys kaltas, bet jis dirba didžiausiu
greičiu. Dabar darbe kaip tik pasižiūrėjau - karštas vanduo ateina į
radiatoriaus apačią, o šaltas išeina irgi iš radiatoriaus apačios.
Radiatorius visas šiltas, nors viršus šiltesnis. Toks durnas
jaučiuosi... :/