Tema: Re: D?l radiatoriø prijungimo
Autorius: Sail
Data: 2013-01-09 14:32:48
Tai jei sistema protingai montuoja, tai jungia pletimosi inda per specialu
ventili, kurio sone yra kitas mazas ventiliukas. Uzsuki ventili, tuo paciu
atkerti inda nuo sisetmos. Tada atsuki ventiliuka, ir indas susisiekia su
atmosfera. Va tada ji susireguliuoji, ir vel grazini i viska i pradine
padeti.