Tema: Re: dar LED'ai
Autorius: Sail
Data: 2013-01-07 14:13:43
Na va ir pats supratai, kad isdurineja.

Siaip jei jau penki sviesdiodziai viduj, tai jau penki vatai turetu buti,
nes jie kaip tasykle po viena vata buna. Kaip tik siandien atejo dvi
lemputes, reiks nueit pabandyt, kaip sviecia.

Ir dar, jei tu led'u daug turi, sveika nuspirkt pavieniu sviesdiodziu, nes
ziurek ima ir pastimpa koks vienas. Tada perlituoji ta viena ir vel veikia.
Tie pavieniai septyniasdesimt kelis centus kainuoja, jei 50 vnt perki.