Tema: Re: dar LED'ai
Autorius: krk
Data: 2013-01-05 19:07:13
na mano ispudziai praktiskai tokie patys. uzvestas newsu dalyvio
runkelio (ar kazkaip panasiai nickas) irgi nusipirkau tuos 5050x24 gu10,
palyginti su 50w halogenais, tai 5050 nesviecia absoliuciai. net ir
lyginant su 9w (3x3) ledais, 5050 nesviecia.

o 9w ledai kazkas i ta puse, lyginant su 50w halogenais, sviecia
silpniau, bet gyvent imanoma (iprantama, bet kartais noretusi daugiau) .

viena vieta kur ledai 100% pasiteisino, tai 5050 juosta po virtuves
spintelem.

del elektros suvartojimo, 12  50w halogenu pasikeitus i 9w ledus, panasu
kad menesio saskaita sumazejo ~10lt. (ledus naudoju jau metus)