Tema: Re: dar LED'ai
Autorius: Velnias
Data: 2013-01-05 09:40:46
Mano atveju tiesiog nejungdavau salione visu 9 halogenu, nes rydavo puse
kilovato, jungdavau tik 4 arba 5. O ledus sujungiu visus 9. Tas pats ir
visuose kituose kambariuose. Is to ir gaunasi tas "sviesiau", kad nebaisu
sujungti visas esancias lemputes, o net ir visus 35 ledus sujungus elektros
dega tiek, kiek 3 halogenai tulike.