Tema: Re: buto draudimas
Autorius: Vaidas
Data: 2012-12-19 19:44:09
Man seesam "nupirko" naują dviratį (>1kLt) nors senojo čekio neturėjau.

Dar skambinau pasiklausti draudimo komisijon, tai pasakė kažką tokio,
kad čekis nebūtinas, o nuostolis - tai, kiek tas daiktas vertas
šiandien, o ne kai pirkai. Na o kadangi buvo apdrausta atstatomaja verte
- reiškiasi jie turi man duoti analogišką dviratį. Šitoje vietoje
nelabai aišku - tik analogišką naują ar gali ir analogišką dėvėtą?

Kai klausiau dėl to čekio neturėjimo, tai Linas patarė įtraukti tai į
draudimo polisą - mažesnė rizika, kad paskui kabinėsis. T.y. jei turi
turto, kurio įsigijimo dokumentų neturi arba tai yra kažkoks mandresnis
turtas (čia minėjo vienas baldus) - įtrauki į polisą jų vertę.