Tema: Re: buto draudimas
Autorius: finito
Data: 2012-12-19 10:33:37
pvz as pats draudziausi ERGO, nes ten masinas CAD ir KASKO irgi draudes, tai
taip sakant "vieno langelio principu", be to, nOlaida duoda kai kelis
daiktus draudiesi. Turto draudimo programa baisiai leta, dar sudare draudima
turi skambinti valdziai kad patvirtintu. Online kalkuliatoriaus nera kad va
taip pats galetum pasiziureti kiek kas kainuoja ir kokios opcijos. Gal
valanda sedejau pakol agente sudeliojo opcijas ir skaiciavo vieno ar kito
varianto kainas. Buto draudimas gavosi apie 400 Lt metams su visais
imanomais pribumbasais - rusys, dviraciu draudimas gatveje, plesimai, tt.