Tema: Re: buto draudimas
Autorius: Vaidas
Data: 2012-12-19 11:56:54

On 2012.12.19 06:36, darbra wrote:
>nei pas mane buvo, net mano namo nuotraukos neturi. sakau pagal
> ka jus atstatinesit gaisro atveju?
> tipo jei jums reikia tai galite atsiusti - mums tas pats.

O kam jiems ta nuotrauka? Gal tu sakysi - va, kaip tik diena prieš
gaisrą perdažiau fasadą.
Tad Ergo ar kita kompanija sakys - o tu įrodyk, kad tą fasadą perdažei
arba apskritai kad buvo taip, o ne kitaip. Tad tu pats rūpiniesi
nuotraukomis, saugai čekius ir kitus įrodymus, kad pas tave buvo taip ir
ne kitaip. O jau kai nutiks bėda, tai eisi pas juos su sukauptais
įrodymais ir sakysi - va, buvo taip, nutiko draudiminis įvykis, prašau
atlyginti žalą.

Bent jau mano nuomonė tokia.

Vaidas