Tema: Re: Mitai ir apie LED :)
Autorius: Laimis
Data: 2012-11-24 18:15:05
KEdas rašė:

> Abejok į sveikatą. Kad geriau būtų abejoti – nuvažiuok į Ukmergę. Ten
> „Elgamos šviesa“ nagus prikišo.

Prie kurio stulpo...? :-)
Kam man ta Ukmergė, aš pro Pašilaičių, Justiniškių, Šeškinės, Lazdynų,
.... langus žvelgiu, kaip apšviestos gatvelės ir šaligatviai...

> Vilniuje irgi yra krūvos eksperimentų, tačiau beveik jokios analizės.

Tai va, padrikų eksperimentų, o ne efektyviai dimmer'iuojamo miesto
apšvietimo tinklų/sistemų.
Veikiau viskas palaipsniui bus sukonvertuota į led'inius dimmer'iuojamus
žibintus (vis tik kuriant vieningą apšvietimo valdymo sistemą/tinklą),
nei esami seni žibintai taps masiškai miesto mastu dimmer'iuojami.