Tema: Re: Mitai ir apie LED :)
Autorius: KEdas
Data: 2012-11-24 11:31:02
2012.11.24 00:27, Laimis rašė:

> Tai, kad nematau principinės problemos; kokio reikia profilio, toks ir
> bus. Kaip tik neseniai vartinėjau led'inių šviestuvų brošiūras;
> pritaikoma speciali optika, formuojanti norimą apšvietimo profilį.
> Galvos neguldysiu, bet rodos ne iš palubės lemputės tas profilis
> nukabintas, o iš kokio standarto...

Lietuvoje niekas nežino apie kelkraščių apšvietimo standartą. Pas mus
projektuoja tik kelius automobiliams, visa kita architektams nerūpi.

> O Natrio lempos, kaip įsižiebė visa galia, taip ir dega iki pirmųjų
> gaidžių...
> (kaip tik apie dimmer'iavimą...)

Natrio lempos irgi dimeriuojamos, tik ne taip greitai ir ne taip efektyviai.

Tuščias ginčas, nes nei tu, nei aš čia nieko nepakeisime. Kitais metais
pamatysime kaip privatininkai pradės „optimizuoti“ gatvių apšvietimą :/