Tema: Re: Mitai ir apie LED :)
Autorius: KEdas
Data: 2012-11-23 23:27:10
O tu paieškok informacijos NE anglų kalba. Europoje angliškai rašo
mažuma, kuri daugelį idėjų kopijuoja iš JAV ar Australijos (nes kitų
kalbų nemoka).
O tose šalyse su miestų pritaikymu nemotoriniam transportui gana
striuka. Pėstiesiems vis tik labiau patinka vaikščioti apšviestose
gatvėse, o ne prietemoje. :)
Net LED šviestuvų gamintojai tai pristatė kaip esminę problemą
miestuose, kai susidaro koridoriaus efektas ir žmonės jaučiasi nesaugūs.
Keliuose be šaligatvių su diminimu viskas OK. Mano manymu ten apskritai
gali nebūti apšvietimo, kaip yra daugelyje užmiesčio kelių. Taip dar
daugiau sutaupytume ;)