Tema: Re: obuoliu sultys i vakuminius maiselius
Autorius: dzonis
Data: 2012-10-22 17:29:53
Tai jus pirkote gatavas sultys ar is jusu obuoliu padare tas sultis i maisus
?

"Terpentinas"  wrote in message news:k63gms$aib$1@trimpas.omnitel.net...

Vartojau aš tas sultis ir pasakysiu tikrai patogu, man labai patiko, tik
skonis kur kas prastesnis nei namie patys pasidarom. Kitas dalykas -
ekologija, kiek čia esančių žmonių rūšiuoja atliekas? Itariu vienetai, ir
visi tie maišeliai, dėžutės keliauja į bendrą savartyną. Kas dėl pieno aš jo
negeriu ir kitiems nepatariu, daugelis žmonių išvis karvės pieno nevirškina.
Sultis jei perkame tik stiklnėje taroje, vynas taip pat, alus tktai smulkių
gamintojų, deja PET ir tai juntamai gadina skonio savybes. Bet čia žinoma
skonio dalykas, kas vienam patinka gal kitas jau žiūrėk bus ir atsikandęs.