Tema: Re: obuoliu sultys i vakuminius maiselius
Autorius: Terpentinas
Data: 2012-10-22 14:05:07
O tai kur ponas rado mano parašyta, kad tai nuodas? Aš manau, kad bet koks
plastikas daro poveikį skoninėms maisto savybėms, ir jei jau galima fasavimo
problemą išspręsti elementariai ir higieniškai, tai kodėl taip nepadarius?
Kas dėl vyno, tai į maišelius ar tetrapakus pilstomas pigus vynas, matyt dėl
tos pačios priežasties.