Tema: Re: obuoliu sultys i vakuminius maiselius
Autorius: Terpentinas
Data: 2012-10-20 11:09:29
Na mano marinuoti pomidorai nei vienas neišaudė. Pasterilizacija dariau
sekančiai be jokio spirito: Į išplautą, bet nekaitintą stiklainį sudėjau
nuplautus pomidorus ir užpyliau karštu rasalu, vėliau stiklainius dėjau į
didelį puodą ir kaitinau stiklainius iki 70cC(stiklainio skystį iki 70C),
kaitinau su uždengtais, bet neužsuktais dangteliais, vėliau iškart užsukau
ir apverčiau. Tokiu būdu visi vitaminai liko stiklainio viduje. Dabar tik ką
atidariau, skonis nuostabus. Todėl manau, kad ir sultis galima taip pat
sterilizuoti, o plastiku nepasitikiu, vistiek obuolių rūgštis vienaip ar
kitaip veikia polipropileną. Dariau eksperimentą kai buvo užsikišę laistymo
membranų vožtuvai, ten plastikas panašu į HDPE arba Polipropileną, buvau
užpylęs druskos rūgšties tirpalu, kad geležies karbonatą suskaldytų, tai
finale plastikinė dalis suskilo. Manau tuose maišeliuose ilgainiui vyksta
kažkokios cheminės reakcijos, nes obuolių rūgštis pakankamai aktyvi. Todėl
nesižaviu tuo plastiku, o vaikus geriau išmokinti stiklainius atidaryti.

"Audrius" <xkalvisx(skliaustelius_ištrinti)@gmail.com> wrote in message
> toks nedidelis, bet jis nieko nemaisys, nes stiklainiuuose oro irgi lieka,
> bet sultys uzdarytos tai stovi sekmingai ne vienus metus (kai uzsimirsta
> :)
> ir nieko nesugenda.

Na pas mane stiklainiuose oro nelieka, nes pripilu su kaupeliu, tik atvėsus
sultims atsiranda vakumas, kuris pritraukia dandgtelį prie stiklainio. :-))