Tema: Re: Koki iranki kabeliu nuzievinimui rekomenduotumet?
Autorius: Mikrobas
Data: 2012-10-03 07:36:26
Wago didziulis pliusas del to, kad laidus galima labai trumpus palikti, vos
islendancius is dezutes, ir tokiu uztenka kad viskas tvarkingai susikaisiotu
i jungtis.
Skrutkem gi reikia ilgu laidu kuriuos poto ir sunku sukisti idezute, o jei
sukisi tai prireikus kazka perkomutuoti (statybu metu daznai buna tokiu
atveju) tai vel visas hemorojus is naujo..