Tema: Re: Koki iranki kabeliu nuzievinimui rekomenduotumet?
Autorius: Edgaras
Data: 2012-10-02 18:12:43
del plokscio kabelio nuzievinimo geriausias irankis yra paprastas peilukas,
na yra galimybe nuzievint kaip pirmoj nuoruodoj su tuo kabliu, bet buna kad
pasizeidzia gyslu izoliacija , todel elektrikai labai mazai kas naudoja,
atmusi ranka ir su paprastu peiluku nusizievina puikiausiai.

del gyslu nuzievinimo pastebejau kad geriausiai darba atlieka tokio tipo:
http://www.yeint.fi/index.php?main=270&productCat=1456&productID=10568&productCode=WEIC+200&brand=WEICON&mainProductGroup=%C4%AErankiai&subProductGroup=Kabeli%C5%B3+nu%C5%BEievinimo+%C4%AFrankiai
kitam gale dazniausiai buna apvalaus kabelio virsutinei izoliacijai nuimti
irgi puikiai veikia. brangesniuose modeliuose pasitaiko dar gilziu presavimo
navarotas, bet jis neamzinas, man naudojant kiekviena diena po pusmecio
darbo pabyra...

pigesnis variantas bet reikia geresnio gamintojo nes koks GIANT is senuku uz
penkis litus sulus per pusdieni darbo.
http://www.yeint.fi/index.php?main=270&productCat=1456&productID=19639&productCode=CP-367A&brand=PROSKIT&mainProductGroup=%C4%AErankiai&subProductGroup=Kabeli%C5%B3+nu%C5%BEievinimo+%C4%AFrankiai

jei dovanai siulau pirma varianta.