Tema: Ats.: Koki iranki kabeliu nuzievinimui rekomenduotumet?
Autorius: siGis
Data: 2012-10-02 23:27:54
Apie wago manau kad jos per nelyg griozdiskos. Del to negali buti
geros. Dezutese kaip taisykle nebuna vietos pertekliaus. Man
labiausiai prie dusios susukti skrutke, prikirpti, uzmauti skaidria,
uzdaru galu kaladele ir uzverzti. Dar naudoju tokius spyruoklinius
uzsukamus gaubtelius.

"mirkt"  parašė naujienų news:k4fhd1$gkh$1@trimpas.omnitel.net...

pernai ir aš vedžiojausi, tam įsigijau:

išorinei izoliacijai kąstukus:
http://www.evita.lt/det-9141-product.html

gysloms:
http://www.evita.lt/det-15818-product.html

darbus pasidariau, šiaip smagūs įrankiai, bet kokybe nežiba.. Kąstukai
nebespyruokliuoja, nužievintojas kartais stringa (bet
pasireguliuoja)..

kiek mačiau dirbančių elektrikų, naudojosi peiliukais..

O ką manot apie tokias „WAGO“ jungtis?
http://www.lemona.lt/pview.php?img=/LIUSE/Images/UJ_222-413.JPG

Kiek šnekėjau su elektrikais, tai jiems tik skrūtkes padavai, o su
kaladėle, neva, blogas kontaktas.. m?