Tema: Re: Nepravaziuojamas kelias Vilniuj
Autorius: svk
Data: 2012-10-02 08:23:10
Šiaip negalite tiesti ir daryti bet ko, kas šaus į galvą. Gal ir galima,
niekas nespės sureaguoti, nes su technika viskas gana greitai darosi,
bet ar pats nori, kas savivaldybei tai ir toliau būtų pažymėta kaip
žvyrkelis? - ty galima prakasti bet kada ir tt.? Tačiau su savivaldybe
galima susiderinti, gauti sutikimą ir tiesti tą kelią savo lėšomis. Jie
labai mielai sutinka, ypač jei nebenusimato, kad bus tiesiami kokie nors
inžinieriniai tinklai.
Praėjusių metų kainos orientacijai: 250m x 3,5 metrų pločio asfaltas +
0,75 metrų sutrombuotos šalikelės (viso 5m pločio kelias) + pagrindo
palyginimas (apie 10cm pakeltas - palygintas, nes pagrindą jau n metų
mes tvarkėm, lyginom ir tt.) = apie 48kLt.