Tema: Re: Nepravaziuojamas kelias Vilniuj
Autorius: FwsA
Data: 2012-10-01 14:24:16
Visiems tiem bendrabuciams manau pofik. Jie kolkas neparduoti, o tu
bendrabuciu statytojui tai bus jau nemaza suma, ir sakys, man nereikia, o
kad paskui visis naudosis tuo keliu, tai bus jau niekam neidomu...
Ir darkart pasikartosiu, ar NESAVO (matyt valstybineje) zemeje, mes TURIM ir
apskritai ar GALIM tiesti kelius? Jei ta gatve jau turi pavadinima, tai
kazkas ja turetu ir administruoti.
Gedas