Tema: Re: Nepravaziuojamas kelias Vilniuj
Autorius: eimaz
Data: 2012-10-01 16:49:08
visi Tarandės elektros tinklai bus parduoti Lesto per 3 etapus. pirmasis
etapas jau kiek žinau įvykęs, už tuos pinigus bus daromi šaligatviai toje
Tarandės vietoje, kurios tinklai buvo parduoti.

"Pi."  wrote in message news:k4buu9$e6n$1@trimpas.omnitel.net...

na gal dabar kazkas ir pasikeite.. nes pries 5 metus nedave statybu leidimo
kol neduoda bendrija sutikimo.. ir elektros techn salygu neduodavo, nes
pastotes buvo(yra?) bendrijos ir ten kazka turedavo susiderint.. tiesa viena
ausim girdejau, kad lesto poto vedesi savo linija i tarande:) tai gal tu
pateikai pas juos..
bendrijai moket daugiau uz nieka nesiruosiu kol nepateiks kur deda pinigus
ir pan. o tuo metu priverte susimoketi ir kiek zinau ne mane viena:)