Tema: Re: namo statybos kaina
Autorius: Darius-B
Data: 2012-09-15 00:54:42
Tai siuo atveju reikia ne skaiciuoti kiek isleidai o uz turima pinigu suma
statyti nama, ta prasme kiekvienam etapui, papildomom islaidaidom,... skirti
tik tiek pinigu kiek yra numatyta. Bent jau man paprasciau suskaiciuoti,
kiek as turiu pinigu ir ka uz juos galiu padaryti, negu skaiciuoti kiek
isleidau ir is to daryti isvadas kiek dar galiu isleisti:)

"Arj"  wrote in message news:k2upld$hh9$1@trimpas.omnitel.net...

esminis skaiciavimo pliusas - tam kad uz turima biudzeta iseitu pasistatyti
tai kas iseina, nereiktu
verstis per galva / gyventi amzinoj statyboj. Arba kitaip sakant jei yra $
tik vargam karkasiniui
medinukui, nehui prasidet su  klinkeriu, geoterminiu, cerpem ir etc, norint
"kad viskas butu zjb".
Po akim yra pora pvz kai nusipirko buta/sklypa, pradejo statybas/remontus
"kad viskas butu zjb", bet
blia cia $ baigesi, dar priedo NT siek tiek nuvertejo, dar vaikas atsirado -
rezultate gyvena pusiau
skustam, pusiau luptam bute, moka paskolas ir galvoja kaip butu zjb jei
nebutu bande tiek "apzioti".

"skaitytojas"  parašė naujienų news:k2uojh$g8m$1@trimpas.omnitel.net...

skaiciuot tikrai verta, bet apvalinti reiktu bent iki desimciu litu, nes tie
centai tik demesi blasko. Laiko uzima kapeikos, palyginti su visu laiku,
kuri reikia atiduoti statyboms. Tarkim, as statybui pradziioje pasidariau
grubia samata is kokiu 15 eiluciu, nes jos reikejo bankui. Na bankui ten
sumos didesnes buvo, nes reikejo butent tiksliai galimai paskolos sumai
surasyti, sau perrasiau samata mazesnem/realesnem kainoms, t.y. tiek, kiek
realiai galvojom imti paskolos. Nes siaip ar taip, tai turi planuotd, kiek
gali isleisti, nes kad ir tuos pacius langus gali nusipirkti ir uz 15000 ir
uz 40000lt, tai atitinkamai ziuri pagal savo biudzeto galimybes, ka sau gali
leisti. Nes pirktis pigiausia varianta, net ir esant skyletam biudzetui ne
visada verta, ypac tokiems darbams, kur uzsimurys/uzsikas ir tau tures
tarnaut koki 50 ar daugiau metu. Ten koki tulika ar balda ar el. rozete, tai
galesi, kad ir po metu ismesti ir nuspirkti kita, jei noresi ir galesi. O
pvz. ka po grindim uzbetonavai, ir i stoga paslepei tai viskas -  lengvai
nebepakeisi. Ir cia ne tik apie pacias medziagas kalba, bet ir apie meistru
darbo kokybe, kurie visa tai padarys.