Tema: Re: namo statybos kaina
Autorius: Donatas
Data: 2012-09-12 10:52:51
Mano namas be darbu (statant paciam, darbai tame tarpe tik iki 10t) dabar
namas yra su daline apdaila (nera dekoro lauke), plotas 206m2 (tame tarpe
garazas 36m2, katiline 15m2) 2a .
Statyta is blokeliu , siltinant polistirolu 18cm, su dvislaiciu stogu
siferis, perdanga betonine- gamykline, pamatai greztiniai, langai
plastikiniai 3st Veka Alphaline, stogas siltintas Paroc.
Siai minitei beveik 135  000 Lt (670Lt/m2) tame tarpe iskciuota elektros
statyba ir prijungimas ~4t , aplinkos stumdymas, vietine kanalizacija,
sulinys ir panasus dalykai
Jei kam idomu imetu sumine detalizacija, kad orientuotis kas kiek kainavo
projektas 6 350.00 Lt
kita 5 442.02 Lt
sulinys 3 057.32 Lt
elektra 4 994.98 Lt