Tema: Re: namo statybos kaina
Autorius: Darius-B
Data: 2012-09-13 22:21:45
Ne i tema, bet siaip idomu kokiam tikslui visi tie skaiciavimai? Is pradziu
ir as skaiciavau, bet pastebejau, kad tai uzima nemazai laiko o naudos tame
kaip ir neizvelgiau, nebent antra nama pagal ta pati projekta statytum:)
Aisku, yra zmoniu kurie aplamai visas savo islaidas ir pajamas skrupulingai
skaiciuoja ir fiksuoja, tai tada viskas aisku.

"Donatas"  wrote in message news:k2prtk$aon$1@trimpas.omnitel.net...

Viskas iki cento - varzteliai , plaktukai, pirstines , irankiai ... kaip
rasiau viska darau pats, aisku, nuosavos masinos kuras neskaiciuojamas, bet
visokiu plokciu atvezimas, kranai , traktoriai ir t.t. iskaiciuota.