Tema: Re: KKK duju generaciniai su gudresniu ventiliatoriaus valdymu
Autorius: Rimokas
Data: 2012-09-12 10:34:04
> istatyk rodyklini termometra i dumtrauki ties isejimu is katilo, ir kai
> temperatura virsys 150C , zinosi, kad tavo malku energija keliauja ne tik
> i akumuliacine :)

  Gryba pjaunat ... Vigas deklaruoja ~ 160 lps ismetamu dumu temperatura .
Cia prie deklaruojamo NVK , manau . As buvau uzvedes tema , kad butu
neblogai nuimt silumyte nuo dumu ... Faktiskai visi atkalbinejo nuo tokio
zingsnio . Kodel, kaip manot ? :-) . Nedaug pazeminus dumu temperatura ,
galimos kitos problemos - kamino kimsimasis , kondensatas ... Tai iseina ,
kad elektrininis valdymas su liambda zondu , neduos nukristi/virsyti
optimalios dumu temperaturos , kuri bus ~ 160 lps ... Visokie ekonomaizeriai
faktiskai galimi tik krosnelems , KCM'ams ir pan. , kur NVK < 70 % ir ,
aisku , ju dumu temperatura yra > 200 lps. Kodel gi duju generaciniam
gamintojai nepadaro , kaip kokiam dujiniam kondensaciniam katile kur
sudegintu duju temperatura < 100 ? :-))