Tema: Re: KKK duju generaciniai su gudresniu ventiliatoriaus valdymu
Autorius: Sail
Data: 2012-09-06 15:53:24
Hmm, nesuprantam viens kito visgi. Man nelogiška ne katilą varyti nominaliu
galingumu, o pirkti katilą, galinti veikti tik nominaliu galingumu.
Nelogiška neturėti ventiliatoriaus greičio reguliavimo.

Geriau permokėsiu už tai, ko man nereikia, nei paskiau per šikną spręsiu dėl
sutaupymo atsirandančias problemas. Jau saulės kolektoriaus numatęs nebuvau,
tai pisliavos buvo daug daugiau, nei iš karto darant.

Galu gale vis vien reiks kokį mikrovaldiklį paprograminti, kad katilinė
veiktų, kaip man noris.