Tema: Re: KKK duju generaciniai su gudresniu ventiliatoriaus valdymu
Autorius: Rimokas
Data: 2012-09-07 10:26:21

   Tai jeigu ruosies statyt akumuliacine , kam tau tas kintamo daznio
ventiliatorius ? Man katilas reikalingas , kad jis max savo NVK
prikaciagarintu akumuliacine . Koks tau skirtumas ar katilas stums i
akumuliacine 81 lps ar 86 lps vandeni ? Cia tik vienoj vietoj tas dalykas
pateisinamas - jeigu sistema maisyta , dalis grindinio , dalis radiatorinio
sildymo ...