Tema: Re: Svetimos zemes naudojimas
Autorius: bzik
Data: 2012-08-22 11:00:36
Čia ne baseinas :) 2,5m bus tik nedideliam plote vidury. Padarysi per stačius šlaitus - metai kiti kol jie atsidurs vandeny. Net grynam kietam moly teko patirt, nekalbant apie minkštesnę dirvą - pažįstamam durpingoj šlapumoj kiek kasė, tiek viskas į duobę slinko. Tad grunto kiekį skaičiuok iš naujo. Bus apie pusę to.