Tema: Re: Svetimos zemes naudojimas
Autorius: bzik
Data: 2012-08-22 10:21:34
kiek tos žemės, kad dėl kūdros kasimo reikia sukt galvą lendant į svetimą teritoriją? :)

Iš praktinės patirties esu prieš bet kokius pylimus. Nebent minimaliai dėl krantų horizontalės išlyginimo. Visa kita išskirstyt kuo toliau.
Maniau supylus pylimą vandens padaugės, nes yra nuolatinis pribėgimas (iš šaltinio vamzdžiu ~4m3 per parą, neskaitant požeminių). Bet vandenį reguliuoja aplinkinis gruntinio lygis ir vasarą pasėda 30-40cm lyginant su pavasariu. Todėl suformavus pylimą gavosi duobė su 1,5m šlaitais. Galvoju kada pataupius didint iki 6-8a ir žemes nustumdyt