Tema: Re: Svetimos zemes naudojimas
Autorius: Gudrutis Jonas
Data: 2012-08-22 10:07:26
1. Gal.... bet kai 5 bendrasavininkiai, pusei kuriu ta zeme pamirstas
reikalas tai sunkiai, nes manau tai turetu buti motyvuotas visu
bendrasavininku reikalas...
2. Fantastinis variantas- per daug jiems kainuotu :) juo labiau man reikia
0.5 aro, o bendras plotas 6 ha....
3. irgi fantastika... nera reikalingas tas gruntas niekam aplink... kaimas,
gluduma....

Siaip as planuoju visa ta zeme ar dalimis nusipirkti, bet del didelio
benrasavininku kiekio ir nesutvarkytu dokumentu tai atsideda neribotam
laikui ...

"CatBlack"  parašė naujienų news:k11v69$7np$1@trimpas.omnitel.net...

Mano galva - acitiks visi 3 :)

"Vilkas Pilkas" <nokia9@takas.lt> wrote in message
Variantu manau gali buti tokiu:
1. Ateis prasyt pinigu, kad padetu pararasa ant popierinio sutikimo.
2. Rasi ta pylima sustumta atgal i savo pruda :)
3. Is viso neberasi to pylimo - parduos ji grunto norintiems.
4. Nieko nebus-gyvensit visi ilgai ir laimingai (realiai taip buna tik
pasakose :)))