Tema: Re: Biski KB
Autorius: Signalizacija
Data: 2012-09-06 09:12:19
Jei parasysiu, kad dirba iki -50 ar jau bus gerai?
Freono kaip silumnesio pasirinkimas itakot gali tik ribines darbo
temperaturas, kiek is mokslu atsimenu.
Tie SS kurie dirba iki -25 yra kiek pagudrinti, vat ir viskas. Stovi tie EVI
arba garu purkstukai ar kaip juos ten vadint. COP'as prie tokios temp yra
nedaug didesnis uz 1.