Tema: Re: Biski KB
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2012-09-06 08:08:28
Man idomu kodel jusu pateiktas irenginys dirba kai lauke iki -10, o
http://kondicionieriu-meistras.lt/silumos-siurbliai-oras-vanduo/energy-save-silumos-siurbliai-oras-vanduo/awh124-ifc

teigiama, kad dirba iki -25

1. cia duodama pasirinkti freona
http://kondicionieriu-meistras.lt/silumos-siurbliai-oras-vanduo/energy-save-silumos-siurbliai-oras-vanduo/awh124-ifc

bet jis praktines itakos zemesnei darbinei temperaturai neturi

2. darbui zemiau -25 "Į ***** orinius šilumos siurblius, gamykloje yra
montuojamos papildomos kompresoriaus apsaugos, kompresoriaus apšildymo
sistema, kuri veikia nukritus aplinkos temperatūrai žemiau –25oC. Tai
yra būtina siekiant užtikrinti sklandų šilumos siurblio darbą itin
šaltomis dienomis."

3. visuose irenginiuose yra lauko silumokaicio atsildymas

tai kas padaro ta skirtuma, kad vienas TOKS PATS irenginys gali dirbti
prie -25, o kitas TOKS PATS irenginys prie -10