Tema: Re: Kas per oras-vanduo SS + karstas vanduo?
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2012-09-05 09:35:38
> Vax, energitechas kainos neparase ;-)? Gal ir i gera .
>
> Vidai, cia juk senai ganaisi, o atmintis trumpa
>
> S.

Atmintis ne trumpa. Vaikinai iki siol rinkoje neisitvirtine, bet deda
pastangas. Kiek bedu buna su "solidziomis" firmomis taip pat zinau.
Kokios man alternatyvos? www.kondicionieriumeistras.lt turi geresne
reputacija? Man jie jokios reputacijos neturi. Moketi "solidziai" firmai
uz varda taip par nezadu.

Pridedu energitecho atsakyma. Kuom jis blogas?

On Sat, Aug 25, 2012 at 6:09 PM, Donatas ETech <etechpv@gmail.com> wrote:

http://www.heat-pumps.com.cn/products/MD30D-Air-to-Water-Heat-Pump.htm
Modelis MD30D ( 12 kW ) . It can work at -25C with EVI tech and compressor.
Water flow:                               3000L/H
Refrigerant:                               R407C/R404A (for EVI tech)
Compressor:                             Copeland ZW34KSE-TFP-582
Weight:                                    122 kg
Dimension:                              1120*490*710 mm.

Kaina Vilniuje:  1800, USD be PVM ( apie 5076,Lt. be PVM x 1,21 =  )
Mokėjimai:  pagal Lt./USD tos dienos pardavimo kursą.  Avansas: 70%,
kita suma - gavimo metu.

Pristatymo laikas: 40 - 50 kalendorinių dienų po avanso gavimo.

Nuoroda i atstovo Vokietijoje puslapi, kuris nuperka 2 konteinerius per
menesi : http://www.poelershop.de/
Fa. Gondzik, Sterkrader Str. 49-59,  13507 Berlin