Tema: Re: konfliktas del sildymo su bendrija
Autorius: ZetaJones
Data: 2012-08-22 10:36:23
"KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message
news:k10nak$437$1@trimpas.omnitel.net...

> ...tai tu apšildei stogą, todėl namo šilumos nuostoliai net sumažėjo.

bet jei radiatoriai apskaiciuoti 50m^, o prisideda dar 50m^ tai jie atvesta
labiau ir silumos isspinduliuoja daugiau.

Nesvarbu, kad "lipant laiptais i virsu labai jauciasi riba, kur prasideda
palepe ten daug salciau" - vistiek dalis silumos tikrai pereina i palepe ir
buto radiatoriu skyscio iseinanti temperatura mazesne negu buvo iki palepes
prijungimo.
Cia toks mano itarimas, matyt atsakymo cia nebus ir reikia klausti pas
silumos tiekejus arba ju konsultantus is VGTU?