Tema: Re: konfliktas del sildymo su bendrija
Autorius: Sail
Data: 2012-08-21 09:19:43
Tokie bajeriai būna dėl nesutvarkytos šildymo sistemos. Vieni aukštai kepa,
kiti šąla.

Pasidomėk, kaip kituose butuose. Jei taip pat vienodai šąla visi, tada
priežastis yra besaikis taupymas. Jei kitur šilta, o pas tave šalta, tada
kalta šildymo sistema. Tad jei šildymo sistema, tada bandyk laužti
pirmininką, kad sutvarkytų.