Tema: Re: konfliktas del sildymo su bendrija
Autorius: RJ
Data: 2012-08-21 21:42:48
Imho, bus suzaista su grindiniu sildymu pas kaimynus (arba padidintas plotas
balkono/
koridoriaus saskaita). Nebeuzkyla siluma iki taves.
Tiek tu, tiek tas gavrikas, kuris vagia siluma neteisus.
Pirmininkas putojasi del to, kad pailgejo sildymo vamzdynu ilgis (siurblys
pas jus name
varineja ta sildyma) ir reikia naujo projekto naujam siurbliui ir pan. Tas
kainuoja.
Tave lengviausia dusinti (radiatorius matosi), o kitus gaudyti sunku, o ir
noro
turbut reikia...
IMHO, kai neatinka higienos normu siluma nezinau i kuria
kontora reikia kreiptis, bet ta kontora tikrai paturetu pirmininka/bendrija.
Bet tokius klausimus reikia spresti bendrijos susirinkime.