Tema: Re: Kaimynas pasisavino zeme, ka daryti
Autorius: Arj
Data: 2012-08-20 21:31:03
na del
 cm tai perlenkta. Pats gps'as tai tiksliai matuoja, bet murzukai kurie ta
gps'a laiko, tai ji pati ant tasko - 10-15 cm tikslumu gali nesunkiai
nugrybauti.
O saip samdai matininkus (ju dabar su GPS'ais gan daug privise), kad ismustu
taskus pagal tavo plana + labai gerai jei sutikrintu ar esamos kordinates
nenugrybautos (tas buna pasitaiko jei daryta vietinej sistemoj)
Ta prasme jei tvora pagal GPS tavo zemej - siulai kaimynui susirinkti savo
tvora. Galima rastu. Ir gali pareiskima policijai del zemes uzgrobimo -
straipsnis kazkoks del to yra. Geriau aisku labai nedelsti kad kaimynas
negaletu zviegti "simta metu ta tvora ten buvo").
Ir jei yra koks pastatas ar saip aiskus orientyras - patikrinti ar
kordinates atitinka - gal pvz paaiskes kad pas tave namas pagal koordinates
per pora metru sone stovi. Tada manau pirma reiktu i teisma kad patvirtintu
plana pagal faktine padeti (t.y. paslinktu visa sklypa kordinaciu sistemoj i
sona), ir tada jau aiskintis su kaimynu.

"bastunas" <basta@basta.lt> para¹ģ naujienł
prane¹ime:k0tajv$lq0$1@trimpas.omnitel.net...