Tema: Re: Kaimynas pasisavino zeme, ka daryti
Autorius: Flycat
Data: 2012-08-20 15:46:31
> itariu beda tavo matininko matavimo tikslume, del ko ir galejo atsirast tas
> pusmetris ir jis dabar bando atsifutbolint: "bet gali nesutapti matavimai,
> nes mano daryti gruntiniai, o jo palydoviniai. Abu matavimai turi vienodą
> teisinę galią"...

Čia ne mano matininkas pasakė, o tas kuris dabar kaimynams matavo.
Įdomiai nuskambėjo jo pasakymas - galvojau, kad aplinkui valstybinė
žemė. Suprantu, kad jam pofig, jis koordinates sudėliojo ir tiek, bet
nepasidomėti ir nepaaiškinti interesantams, kad reikia su kaimynais
derinti... Pasakius, kad samdysiu matininkus ir matuosiu, pasakė, kad
rytoj važiuos į vietą ir pasižiūrės kas ten prie ko...

Flycat