Tema: Re: Kaimynas pasisavino zeme, ka daryti
Autorius: bastunas
Data: 2012-08-20 15:29:51
Mano realus atvejis. Pasikvieciau matininka. Atmatavo sklypa, sukale kuolus
sukviete kaimynus parode ribas paeme parasus. Vienas neatvyko nusiunte
kvietima registruotu laisku. Gavo patvirtinima,  kad anas pranesima gavo.
Toliau nunese zemetvarkon ir viska sutvarke. Gaves sutvarkytus dokumentus
nunesiau registru centran uzregistravau. Po metu kaimynas irgi pradejo
daryti geodezinius matavimus. Jam pritruko 0.2a zemes iki jo bendro ploto.
Eme kelti bangas, bet nieko nelaimejo, kadangi matininkai risasi prie jau
iregistruotu sklypu koordinaciu kurias su savo GPSu gali pamatuoti 2cm
tikslumu.