Tema: Re: elektrinė ar dujinė viryklė
Autorius: Mindaugas T
Data: 2012-08-03 16:47:22
On 2012.08.03 15:33, CodeC wrote:

> bande tevas. pats prasivede. ir ka?
Tą tau ir aiškinu. Bet koks sveiko proto Vasia tokių darbų nedarys.
Tėvui teko pačiam. Nenustebinai - genai.

> as dar karta kartoju - parasiau kaip yra, o ne ivertinima ar tai gerai
> ar blogai.
Žmogus toks padaras, kad pasaulį mato pagal savo sugedimo laipsnį. T.y.
kai rėkia "visi vagys", reiškia "aš tai tikrai vogčiau, tik bijau kad
pagaus. Reiškia ir kitiems turi būti negalima."

> tu pavazinek pagal skelbimus parduodamu senu ir net nauju
> butu, kur yra dujos. didziuma dauguma atveju jei kasnors perdarytas, tai
> be jokiu projektu ir pridavimu. ne tik del to, kad brangu, o del to, kad
> pagal projekta daznai kaip nori net nesigauna.
Pas mane irgi tiek katilas, tiek skatliukas spintelėje. Teoriškai
negalima. Bet prie vamzdžio joks Vasia nagų nekišo. Viryklė taip ir liko
elektrinė. Buvau naivus, prašiau vyrų - vis tiek įrenginėjat, įdėkit
paprasčiausią atšaką su sklende - iki kaitlentės tik metras. Kratėsi
kaip elektros gavę. Nėra sertifikatų, dar sprogs - baudžiamoji
atsakomybė, bla bla bla.

> nesenai ziurejau kotedzus naujais statomus kaune. paklausus ar atves
> dujas i virtuve jei noresiu - viskas ok. 'priduosim, o poto kurnors virs
> gipsiniu lubu graziai atvesim'.
Pardavėjo makaronus dėstai kitiems kaip tikrą reikalą, ir kitus
naivuoliais vadini? Smagu...
Nemokamas patarimas - nutaisyk naivią veido išraišką, ir paklausk - ar
šitą įrašysim į sutartį? Arba bent jau kamerą įjunk.
Tada apie naivuolius pakalbėsim.

> apie senus isvis nekalbu. pas mane pvz. ne vamzdis, bet ir pats skaitliukas praktiskai uzmurytas.
> matosi tik langelis.
Dar kartą kartoju. Vamzdį gipskaroniu aplipdyt - be problemų. Euroremontas.
Dujotiekio vamzdžius pjaustyt - tik dėl labai rimto reikalo. Arba su
galva susipykus.