Tema: Re: elektrinė ar dujinė viryklė
Autorius: For Example John Smith <For_Example John Smith@gmail.com>
Data: 2012-08-03 10:19:51
Name dujos yra, bet virtuvej buvo dujinis balionas, istoriskai taip
susikloste...
Po remonto dujas atsivedziau is rusio i virtuve vamzdziu.
10-12m varinio vamzdelio 12mm isoriniu skercmeniu kainavo 150-200 litu,
"dujine" amerikanke (be guminiu tarpiniu), ciaupas kainavo dar iki 50 lt. Ir
dujinekaitlente veikia puikiai. Eksploatacijos savikainos neskaiciavau,
tiesiog norejau ugnies. Darba padariau pats, bet uz 150-200 ta vamzdi
pravestu ir pajungtu bet kas. Is kur ta kaina 1000-1500 lt duju ivedimas?