Tema: Re: elektrinė ar dujinė viryklė
Autorius: Mindaugas T
Data: 2012-08-03 13:26:46
Liesti dujų vamBzdį gali tik didelis didelis specas su didele didele
sertifikacija. Po prisilietimo turi atvažiuot dar didesnių viršininkų
komisija, pažiūrėt kad darbai padaryti kokybiškai, padaryt bandymus ir
priimt eksploatacijai.
O dabar neduok dieve koks gaisras, ekspertizė, draudimas - ir bus
organas. O jei kalba apie kokį daugiabutį - tai organas labai labai
didelis.