Tema: Re: Porotherm 18,8 ar Keraterm 17,5
Autorius: FwsA
Data: 2012-08-03 09:37:11
"Vidas Makauskas" <vms@centras.lt> wrote in message
news:jvfqn3$42b$1@trimpas.omnitel.net...

> plytoms nei vieni, nei kito nereikia
Zmonai dar vakar susakiau savo dvejones, tai sako, kodel niekur nematau, kad
kazkas statytu is plytu?

> ar zinai kiek skiriasi 25cm plytu kaina nuo 20cm blokelius
Dariausi skaiciavimus neivertinant nei darbo nei cemento, vien tik blokelis
ir plyta.
1.Roku Kerapor KS 20+D2
-kubas 261, kvadratas 52,20Lt
2.
      plyta 120x250x88
      Svencioneliu KSP15

1plyta -0,67cnt. Kvadratas30,45Ltx2 eiles =60,91Lt

3.
      Lode Keraterm 25
-kubas 219, kvadratas 54,75Lt

> Gal zmogelis sungrybiu apsivalge?
As su savo architektu sutinku, nes siuliu zymiai daugiau nei blokeliu
atveju. Ir plytos tikrai sunkesnes. Kas cia negerai?
Gedas