Tema: Re: Porotherm 18,8 ar Keraterm 17,5
Autorius: -Velnias-
Data: 2012-08-02 10:23:44
nu, kas tau dabar patars - ogi tik pats. nes keramikos entuziastai
siulys keramika. As pvz rinkausi arko 24. Ir gerai. Ir gyvenu. Ir silta.
Ir termovizija dariau. Nezinau. Esme mano galva langai ir sienu
apsiltinimas.
Arko pliusai - tvirtinimas prie tokiu sienu zymiai paprastesnis, ir
plonasluoknis muras gaunas.