Tema: Re: Porotherm 18,8 ar Keraterm 17,5
Autorius: FwsA
Data: 2012-08-03 08:37:14
Va ka architektas sako del mano sienu strabavimo el langam, el dezuciu ir
kanalizacijos:
"Elektra vedžiojama ant mūro viršaus (paskui laidai užtinkuojami), rozetės
gręžiamos karūnomis ir blokelių nesuskaldo. O santechnika tavo name beveik
visa bus montuojama ant vidinių – pertvarinių sienų, taigi griovių
štrobavimas namo nesusilpnins. Jei tau per ploni 175mm, grįžtam prie
„Keraporo“ 200mm. Tokių stovi jau ne vienas mano projektuotas, o tie du kur
šiemet statomi - jau stovi, ir viskas su jais gerai. Tik statybininkai
visais laikais mėgo koneveikti „prastas“ medžiagas."
Ir va, ka architektas sako del blokeliu stiprumo ir storumo ir plytu muro:
"Dėl blokelių: Aš žiūriu į reikalą paprastai: jei konstruktorius sako, kad
laikys, reiškia, kad tikrai laikys, nes visų konstruktorių atsargos
koeficientas yra daug didesnis, nei normalių žmonių. Bus dedama armatūra į
horizontalias siūles, monolitiniai žiedai po perdangomis, perdangos suriš
priešingas namo sienas, pamatai taip pat monolitiniai ir, kaip suprantu,
labai kokybiški. 11x7,7m yra tikrai gana kompaktiškas tūris, sienos susiriša
kampuose ir gaunais stabilios. Tuos LODE blokelius mačiau pjaustant kaip
kokią medieną – 2 cm. aukščio riekės per visą blokelio ilgį ir plotį mėtėsi
ir jokių trūkimų. Mano nuomone, mūryti sienas iš plytų yra praeitas amžius,
kai darbo jėga buvo pigi. Be to visi nors kiek sudėtingesni gaminiai buvo
deficitas. Plytų mūras sunkesnis, šaltesnis, didelę jo dalį sudaro ne
keramika, o skiedinys. Jis tiko prie tarybinių VEF radio imtuvų, žiguliukų
ir gazikų, kai nebuvo kompiuterių ir mobiliakų, o plytas iškraudavo
išversdami savivarčio kėbulą."
Butu gerai isgirst kitu nuomone i sitai...
Gedas