Tema: Re: tarkim kiek kainuotu namo nudazymas?
Autorius: bzik
Data: 2009-04-22 17:16:41
as irgi taip suprantu.
Jei paimciau savo namo pramoniniu budu dazyta dailylente, tai ji pirmiausiai
buvo impregnuota, gruntuota ir dazoma 2 sluoksniais. Lygiai ta pati kelia
pasiule beckers naujai pjautos medienos dazymui.
Kitais kartais daziau su 2 rusiu Caparol, tai ten gruntavimo nereikia - 2
sluoksniai dazo. Jei noras yra, galima impregnuot, bet kaip opcijos dazymo
procesui jie nemini.