Tema: Re: tarkim kiek kainuotu namo nudazymas?
Autorius: -o-o-
Data: 2009-04-22 14:27:11
tai namas nedazytas kokia 30-40metu. Toks jau be spalvos praktiskai :)
Nusveisim (bus elektriniai priborai) jei pavyks gal dar ir impregnuosim
mediena. Va kaip ta paruosim, gal maziau dazu reiks, nes dabar itariu jei
iskart dazant, tai po pirmo ejimo ne zenklo neliks to dazymo, po antro +/-,
visomis spalvomis nusvistu tik po trecio speju :)